Social Media concept:
Wildcampen in Wildlands
Wildcampen in Wildlands
Begin
2016 opent Wildlands Adventure Zoo zijn deuren: Een nieuw themapark vol
wilde dieren en spannende avonturen. Maar voor het zo ver is zoeken we
dappere expeditieleden die als eerste Wildlands willen verkennen. Durf
jij het aan om te overnachten tussen de wilde dieren?
Meld je aan via de facebookpagina. Wildlands. Een werelds avontuur.
Bureau: G2K Groningen
Klant: Wildlands Adventure Zoo Emmen
Copywriter: Dennis Zijlstra
Creative Director: Frank Baas
Art Director: Rudmer van Hulzen
Wiskunde-olympiade: App, campagne & website ontwikkeling
Om de toegevoegde waarde van Wiskunde in het pakket te laten zien, ontwikkelde ik samen met Youngworks
een campagne met een website als basisplatform. Op de website kun je middels aansprekende
voorbeelden zien waar wiskunde allemaal voor gebruikt kan worden. Met de
speciale populariteitsapp bereken je hoeveel succes je hebt bij je
vrienden. De Succes formule App werd via social media ingezet als aanjager voor de site.
Met
de app kun je al je social media gegevens scannen en combineren. Het
resultaat van een ingewikkelde wiskundige berekening wordt weergegeven
in een populairiteitsmeter die je weer als badge op kunt sharen via bv Twitter.
Tell a friend:
Deel je populariteits-score en vergelijk met die van je vrienden.
|
Bureau: Youngworks
Klant: Wiskunde Olympiade
Concept: Cees Dingler, Dennis Zijlstra
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Direction: Cees Dingler, Jeroen Vroegen
Art Direction: Cees Dingler, Jeroen Vroegen
Moleneiland voor de Nederlandse kust?
Een zogenaamd verloren usb stick bevatte een geheime presentatie van een zogenaamd rijke sjeik gemaakt voor investeerders. In de presentatie ontvouwde zich het ambitieuze plan om een entertainment eiland (inclusief windmolens, gokhallen, formule 1 circuit en vliegveld) te realiseren in de Noordzee.
Bureau: Youngworks
Klant: Bouwend Nederland
Concept: Cees Dingler, Dennis Zijlstra
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Direction: Cees Dingler, Jeroen Vroegen
Art Direction: Cees Dingler, Jeroen Vroegen
Regie: Cees Dingler
De Nederlandse staat zou al toegezegd hebben alle medewerking te verlenen. De promotiefilm werd gelekt op YouTube. Met veel PR als gevolg (Blogs, RTV-NH, kranten...). Ons doel was bereikt.
Hoax voor Bouwend Nederland waarbij HBO-studenten werden getriggerd voor een carrïere in de bouw: The Skyline Is Yours.
Het gelekte filmpje van de usb-stick
Website ontwerp, branding, copy en content Consumentenclaim
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Director: Victor Mulder
AIVD THE-ICT-JOB
Een campagne waarbij ICT-ers worden uitgedaagd om moeilijke AIVD taken uit te voeren zoals het hacken en debuggen van een site, of het opsporen van verdachten dmv metadata. De campagne werd net zo geheimzinnig aangekondigd als de opdracht zelf was.Bureau: Havas /EuroRSCG
Concept: Ryan McManus, Dennis Zijlstra
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Director:Ryan McManus
Met dank aan Rhinofly
Zilveren SpinAward 2008 (Beste Crossmedia Campagne)
Landingspagina |
Vacatures in HTML codes |
Casefilm
Het aftellen is begonnen.
De nieuwe iPhone is in Nederland als eerste beschikbaar bij T-Mobile. Met deze simpele actiepagina, ondersteund door e-dm's werd de voorinschrijving aangekondigd.
Bureau: Staatchi&Saatchi
Art Director: Dennis Zijlstra
Copywriter: Dennis Zijlstra
Actiepagina NS Hispeed met Co2 besparingsmeter.
Hiermee
kun je eenvoudig berekenen hoe groen je reist ten opzichte van andere
transportmiddelen. Aangejaagd via social media en 'groene' promoteams
met 'groene traktaties' in de trein en op het station.
Klant: NS Hispeed
Concept: Victor Mulder, Dennis Zijlstra
Art Director: Victor Mulder
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Director: Victor Mulder
Copywriter: Dennis Zijlstra
Social Media campagne Terres Des Hommes (Copy).
Accepteer jij Omatan - een verstoten aidsweesje - als nieuwe vriendin? Waarschijnlijk niet...Net als haar ouders die haar van de een op andere dag compleet negeerden.
Vastenaktie van Cordaid
Voor het Amstelveense bureau L'eau heb ik het nieuw thema bedacht: Even iets minderen, voor een ander. Campagne bestond o.a. uit een website, banner- en printcampagne.Banners |
Klant: Cordaid Vastenaktie
Concept: Jildert Schat, Dennis Zijlstra
Art Director: Dennis Zijlstra
Copywriter: Jildert Schat/ Dennis Zijlstra
Art Director: Dennis Zijlstra
Copywriter: Jildert Schat/ Dennis Zijlstra
WNF LifeGuard - Website en naamontwikkeling
Te groot voor de Rangers? Dan kun je je nu aansluiten bij de LifeGuards.Via de interactieve kaart kun je zien welke projecten WNF steunt, en actief meedoen met de acties van het Wereld Natuur Fonds.
Klant: WNF
Concept: Cees Dingler, Dennis Zijlstra
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Direction: Cees Dingler
Art Direction: Cees Dingler
Website met interactieve kaart met lopende LifeGuard projecten |
Meer dan 6 miljoen hits. Je vindt er Dumptips, E-Cards om het uit te maken etc...
Onderdeel van de 'Dump je schatje' campagne (link).
Moodvideo 'Go On' FJR 1300A (Yamaha youtube kanaal)
Interactieve banner voor Hallmark
Je kaart meteen maken in een reclamebanner. Handig!
Copywriter: Dennis Zijlstra
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Director: Victor Mulder
Fiat Occasion 10-daagse
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Director: Victor Mulder
Ga naar >Blog | Campagnes | Online | Print | Activatie | Awards | TVC | Radio | Info