online







Social Media concept:
Wildcampen in Wildlands

Begin 2016 opent Wildlands Adventure Zoo zijn deuren: Een nieuw themapark vol wilde dieren en spannende avonturen. Maar voor het zo ver is zoeken we dappere expeditieleden die als eerste Wildlands willen verkennen. Durf jij het aan om te overnachten tussen de wilde dieren?
Meld je aan via de facebookpagina. Wildlands. Een werelds avontuur.

Bureau: G2K Groningen
Klant: Wildlands Adventure Zoo Emmen
Copywriter: Dennis Zijlstra
Creative Director: Frank Baas
Art Director: Rudmer van Hulzen








Wiskunde-olympiade: App, campagne & website ontwikkeling    
Om de toegevoegde waarde van Wiskunde in het pakket te laten zien, ontwikkelde ik samen met Youngworks een campagne met een website als basisplatform. Op de website kun je middels aansprekende voorbeelden zien waar wiskunde allemaal voor gebruikt kan worden. Met de speciale populariteitsapp bereken je hoeveel succes je hebt bij je vrienden. De Succes formule App werd via social media ingezet als aanjager voor de site.
Met de app kun je al je social media gegevens scannen en combineren. Het resultaat van een ingewikkelde wiskundige berekening wordt weergegeven in een populairiteitsmeter die je weer als badge op kunt sharen via bv Twitter.



Tell a friend: 
Deel je populariteits-score en vergelijk met die van je vrienden.












Bureau: Youngworks
Klant: Wiskunde Olympiade
Concept: Cees Dingler, Dennis Zijlstra
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Direction:  Cees Dingler, Jeroen Vroegen








Moleneiland voor de Nederlandse kust?  

Een zogenaamd verloren usb stick bevatte een geheime presentatie van een zogenaamd rijke sjeik gemaakt voor investeerders. In de presentatie ontvouwde zich het ambitieuze plan om een entertainment eiland (inclusief windmolens, gokhallen, formule 1 circuit en vliegveld) te realiseren in de Noordzee.


Bureau: Youngworks
Klant: Bouwend Nederland
Concept: Cees Dingler, Dennis Zijlstra
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Direction:  Cees Dingler, Jeroen Vroegen
Regie: Cees Dingler

















































De Nederlandse staat zou al toegezegd hebben alle medewerking te verlenen. De promotiefilm werd gelekt op YouTube. Met veel PR als gevolg (Blogs, RTV-NH, kranten...). Ons doel was bereikt.

Hoax voor Bouwend Nederland waarbij HBO-studenten werden getriggerd voor een carrïere in de bouw: The Skyline Is Yours.

















  Het gelekte filmpje van de usb-stick



















Website ontwerp, branding, copy en content Consumentenclaim
  Copywriter: Dennis Zijlstra
  Art Director: Victor Mulder


AIVD THE-ICT-JOB

Een campagne waarbij ICT-ers worden uitgedaagd om moeilijke AIVD taken uit te voeren zoals het hacken en debuggen van een site, of het opsporen van verdachten dmv metadata. De campagne werd net zo geheimzinnig aangekondigd als de opdracht zelf was.

Bureau: Havas /EuroRSCG
Concept: Ryan McManus, Dennis Zijlstra

Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Director:Ryan McManus
 Met dank aan Rhinofly   
Zilveren SpinAward 2008 (Beste Crossmedia  Campagne)

Landingspagina


Vacatures in HTML codes



Casefilm



Het aftellen is begonnen.

De nieuwe iPhone is in Nederland als eerste beschikbaar bij T-Mobile. Met deze simpele actiepagina, ondersteund door e-dm's werd de voorinschrijving aangekondigd.


Bureau: Staatchi&Saatchi
Art Director: Dennis Zijlstra
Copywriter: Dennis Zijlstra





























Actiepagina NS Hispeed met Co2 besparingsmeter.


Hiermee kun je eenvoudig berekenen hoe groen je reist ten opzichte van andere transportmiddelen. Aangejaagd via social media en 'groene' promoteams met 'groene traktaties' in de trein en op het station.

  Klant: NS Hispeed
  Concept: Victor Mulder, Dennis Zijlstra
  Art Director: Victor Mulder
  Copywriter: Dennis Zijlstra





Social Media campagne Terres Des Hommes (Copy). 

Accepteer jij Omatan - een verstoten aidsweesje - als nieuwe vriendin? Waarschijnlijk niet...Net als haar ouders die haar van de een op andere dag compleet negeerden.




























Vastenaktie van Cordaid

Voor het Amstelveense bureau L'eau heb ik het nieuw thema bedacht: Even iets minderen, voor een ander. Campagne bestond o.a. uit een website, banner- en printcampagne.




Banners
  Bureau: L'eau
  Klant: Cordaid Vastenaktie
  Concept: Jildert Schat, Dennis Zijlstra
  Art Director: Dennis Zijlstra
  Copywriter: Jildert Schat/ Dennis Zijlstra


Promoot je Vastenaktie

  
    
 









   







WNF LifeGuard - Website en naamontwikkeling 

Te groot voor de Rangers? Dan kun je je nu aansluiten bij de LifeGuards.Via de interactieve kaart kun je zien welke projecten WNF steunt, en actief meedoen met de acties van het Wereld Natuur Fonds. 

Bureau: Youngworks
Klant: WNF
Concept: Cees Dingler, Dennis Zijlstra
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Direction:  Cees Dingler




Website met interactieve kaart met lopende LifeGuard projecten





dumpwebsite GoGotours 
Waar zelfs CNN aandacht aan besteedde.
Meer dan 6 miljoen hits. Je vindt er Dumptips, E-Cards om het uit te maken etc...

Onderdeel van de 'Dump je schatje' campagne (link).


































Moodvideo 'Go On' FJR 1300A (Yamaha youtube kanaal) 


 





Interactieve banner voor Hallmark
 Je kaart meteen maken in een reclamebanner. Handig!

 Copywriter: Dennis Zijlstra
  Art Director: Victor Mulder






















Fiat Occasion 10-daagse 
Copywriter: Dennis Zijlstra
 Art Director: Victor Mulder













Ga naar >Blog | Campagnes | Online | Print |  Activatie |  Awards  | TVC  | Radio  |  Info