ICCO is een van oorsprong Nederlandse NGO die zowel 'hier als daar' helpt met het opzetten van succesvolle duurzame bedrijven in ontwikkelingsgebieden. Ondernemers hebben ideeën genoeg en samen met Icco wordt het voor iedereen een succes. Met een reeks radiocommercials en advertenties werd Icco voor het eerst gepresenteerd aan het grote publiek.
UA-22206432-1
Radio
Bureau: Screwtheline
Klant: ICCO
Account: Vincent van der Velde
Creatie: Dennis Zijlstra, Maxim van Wijk, Joost JagerArt Director: Dennis Zijlstra
Copywriter: Maxim van Wijk, Joost Jager
Ook bij de Volkswagen-dealer kun je tegenwoordig terecht voor scherpe onderhoudstarieven.
Met een slim regeltje en een eenvoudige typografische oplossing vonden we een oplossing waar je eindeloos mee door kunt gaan.
Bureau: Taxi Europe/ Amsterdam
Klant: Volkswagen Dealers Nederland
Creatie: Dennis Zijlstra, Nick van Beijnen, Job van Dijk
Een verloren USB-stick en een filmpje op YouTube: Met deze hoax voor Bouwend Nederland werden HBO-studenten getriggerd voor een carrïere in de bouw.
De film laat het eiland zien met daarop onder meer een internationale luchthaven, hotels, een voetbalstadion, golfbanen en een F1-autocircuit. Doel was om zo veel mogelijk jongeren te bereiken en hen te confronteren met datgene waar de bouw- en infrasector toe in staat is.
In de eerste twee weken werd deze ruim 100.000 keer bekeken en doorgestuurd.
Bureau: Youngworks
Klant: Bouwend Nederland
Creatie: Cees Dingler, Dennis Zijlstra
Regie: Cees Dingler
De AIVD is constant op zoek naar top ICT-ers. Middels een geïntegreerde campagne worden kandidaten meegenomen voor een kijkje achter de schermen.
Via gecodeerde radioboodschappen van 5 seconde (theeaglehaslanded.nl enz), gecodeerde flyers, een versnipperde mailing of 'vermomde banners' kom je op de site www.the-ict-job.nl. Die blijkt gebugd.
Wil je 'm debuggen? Of wil je liever een systeem beschermen tegen een binnendringend element? Nog een opdracht (voor dataminers) bestaat uit het vinden van de verdachte creditcard. Wie de opdracht goed vervult, krijgt een certificaat om uit te printen. Hiermee heeft de sollicitant een streepje voor.
Bureau: EuroRSCG
Creatie: Ryan McManus, Dennis Zijlstra
Met dank aan Rhinofly
Zilveren SpinAward 2008 (Beste Crossmedia Campagne)
Klik op het filmpje voor de complete case
Prijsvechter Schipholtickets.nl, brengt je direct naar de laagste prijs. Dus waarom nog verder zoeken naar goedkope vliegtickets? De directe toon van de reclamecampagne bleek zeer effectief en zorgde - naast meer omzet - ook voor een extra boost van de naamsbekendheid. Een klant waar we met veel plezier direct voor werken.
Radiocommercial 20': Zoover Awards
Reclamebureau: YASNY
Freelance creatief team: Victor Mulder, Dennis Zijlstra
Campagne voor in en rond alle Shell stations in Nederland om het Airmiles-spaarsysteem te promoten.
Reclamebureau: FHV/BBDO Amsterdam
Freelance creatief team: Joost Jager, Dennis Zijlstra (Copywriter/ Art Director)
Freelance creatief team: Joost Jager, Dennis Zijlstra (Copywriter/ Art Director)
'Tuc Tuc sir?'
Crossmediale
campagne voor Tuc waarbij we o.a. Tuc-Tuc's ingezet hebben ter ondersteuning van
de TV commerials - de lekkere snack voor 'On The Go'.
Bureau: EuroRSCG
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Director: Ryan McManus
Creative Direction: Joost van Praag Sigaar, Laurens Boschman
Regie: Herman PoppelaarsBureau: McCann Erickson Amsterdam
Klant: Ola
Creatie: Dennis Zijlstra/ Rob van Vijfeijken
Maxim. 'Is het niet geweldig om een man te zijn'.
Bureau: EuroRSCG
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Director: Michiel Keser
Creative Director: Edward Bardoul
Regie: Matthias SchuttADCN Lamp, 3e Gouden jaar Loekie
Maxim Nederlands eerste 'ladsmagazine'.
Met een beperkt budget moesten we Maxim in 1 keer op de kaart zetten. Een uitdagende manvriendelijke campagne en de daaropvolgende free PR deden zijn werk.
Bureau: Frank
Klant: Maxim
Creatie: Paul Falla, Remko Bos, Rob van Vijfeijken, Dennis Zijlstra
Dump je schatje. Het thema van deze jongerencampagne voor GoGo-tours.
Met een opvallend brute commercial en een website met handige dumptips (die het tot CNN haalde). De commercial werd meer dan 1,5 mln keer bekeken op Youtube.
Bureau: Youngworks
Klant: GoGo Tours
Creatie: Cees Dingler, Dennis Zijlstra
Bureau: Saatchi&Saatchi
WNF LifeGuard - Watch The World
Voor
het Amsterdamse jongerenbureau 'Youngworks' bedacht ik samen met Cees
Dingler een nieuwe naam voor de opvolger van de Rangers: de WNF
LifeGuards. Voorheen was er een hiaat van een paar jaar tussen de
rangers en donateurs. Wanneer je nu na de Rangers LifeGuard wordt, kun
je nog steeds betrokken blijven bij het WNF. Niet alleen zien welke
projecten je kunt steunen, je kunt nu zelf ook een project opstarten en
op de website promoten. Bureau: Youngworks
Klant: WNF
Creatie: Cees Dingler, Dennis Zijlstra
Paaseieren zoeken met HI
Winkelactie rondom Pasen. De Abri's, stikkers en wildplakposters vormen meteen waardevolle hints voor de vindplek van het gouden ei met een 'kek' Samsung mobieltje.
Klant: WNF
Creatie: Cees Dingler, Dennis Zijlstra
Bijzondere momenten - Powered by Yamaha
Reclamebureau: Twofish
Klant: Yamaha International
Account: Brigitte Kuijpers, Michele Baas
Creatie: Victor Mulder, Dennis ZijlstraUpc - Worth Going Home For
Bureau: Cayenne
Creatieve Directie: David Moore
Art: Dennis Zijlstra, Falk Eumann
Copy: Erik Rolf, Maxim van Wijk
Account: Jurjen Worp, Katrien Vreys, Louisa Mekenkamp
Fotograaf: Vincent Dixon
Bureau: Garbergs
Copywriter: Dennis Zijlstra
Art Director: Remco Bos
Account Supervisor: Mark Aink
Advertiser Supervisor: Joachim Ter Haar
Creative Director: Paul Falla
Photographer: J.K. Potter
>Blog | Campagnes | Online | Print | Activatie | Awards | TVC | Radio | Info
Kijk ook eens bij: Geert
Ploeger, Maxim van Wijk, Joeri Bakker, Miranda Bijl, Yvo Bronsvoort, André
Dammers, Dimitri van Korpershoek, Ingo Mettes, Peggy van Neer, J-P Niuwerkerk,
Massimo Van der Plas, Femke Schavemaker,Erwin Schieven, Axel de Swarte,
Annemiek den Uil, Jochem Visjager, Robin Zuiderveld, Olaf Zwetsloot, Jan Willem
Baggerman, Sung van den Berg, Linda Boonman, Laurens Boschman, Oscar Busman,
Hakan Coskunsoy, Michel van Duyvenbode, Andrea Gobel, Michiel Keser, Joep de
Kort, Krijn van Noordwijk, Wil Oortgijs, Obeth pattipeilohy, Monique
Pawirosemito, Dylan Putman, Jurren Sluiter, Marq Strooy, Mathijs van Wensveen,
Martijn van der Werf, Patrick Wijnhoven, Jeroen van Zwam, Ivar van der Zwan,
Dave Snijders, Kasper van Delft, Jeroen Vroegen, Cees Dingler, Jeroen Belt,
Michael Jansen, Jeroen de Snoo, Marloes Scheffers, Ralf Mitch, Maurits Rinders,
Emiel van Beek, JanWillem Nijsen, Rob van NetburgEdy Palma, Raymond Oostveen,
Marco Sluijter, Aleksander Willemse, Angelo Keja, Peter van der Voort, Jeroen
Tebbe, Huib Maaskant, Martijn van Sonsbeek, Gert-Jan Munk, Pascal Boogaert, Annemiek
Klijn, Carianne van Raak, Celia Rosa, Frank Borsboom, Geert Jan Bijlstra, Ine
Reijnen, Jarr Geerlings, Jilt Meeder, John Horius, Frank Mineur, Jorn
Schakenraad, Liat Azulay, Oscar Busman, Patrick Wijnhoven, Penny Lee, Ralf
Mitsch, Sandro Velez, Sung van den Berg, Taco Zuidema, Thom van Rijckevorsel,
Tim Voors,